2 artis terkenal akan dipanggil SPRM untuk siasatan pengubahan wang haram

Business

2 artis terkenal akan dipanggil SPRM untuk siasatan pengubahan wang haram

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan memanggil dua artis terkenal bagi membantu siasatan berhubung aktiviti pengubahan wang haram yang dijalankan oleh sindiket Macau Scam dan perjudian online. 

2 artis terkenal akan dipanggil SPRM untuk siasatan pengubahan wang haram

 


Menurut laporan Harian Metro, dua artis (lelaki dan wanita) terbabit terkenal dalam bidang lakonan dan pengacaraan dan mempunyai followers lebih 1 juta di media sosial dan menjalankan perniagaan.

ARTIKEL MENARIK:'Dah kena Covid-19 pun masih tak sedar diri ke?' - Semua banduan positif Covid-19 buat ganggu seksual terhadap petugas wanita dipindahkan
loading...


SPRM memanggil dua artis berkenaan selepas tiada artis yang tampil memberi keterangan secara terbuka setelah diminta berbuat demikian beberapa hari lalu. 


"SPRM sudah memberi tempoh masa kepada individu terbabit untuk tampil, namun mereka berdua termasuk individu lain yang dipercayai ada kaitan dengan sindiket ini gagal hadir memberi keterangan.



loading...


"Susulan itu, SPRM akan memanggil mereka dalam masa terdekat untuk membantu siasatan," kata sumber tersebut. 


Sumber: Harian Metro


Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

-----------------------------------------------------------------