Amar Asyraf pisah dengan isteri kedua dengan tlk 3, sekali ini pesanan terakhir dari bekas isteri

Business

Amar Asyraf pisah dengan isteri kedua dengan tlk 3, sekali ini pesanan terakhir dari bekas isteri

Hampir tiga tahun dibiarkan g.ntung tak bertali, isteri kedua kepada pelakon, Amar Asyraf iaitu Vivy Jeffry lega apabila pengesahan lafaz pisah talak tiga di M.ahkamah Syariah Kuala Lumpur, di sini, hari ini menemui titik noktah.

Amar Asyraf pisah dengan isteri kedua dengan tlk 3, sekali ini pesanan terakhir dari bekas isteri



Vivy berkata, dia bersyukur apabila pelakon itu akhirnya menyelesaikan k.onflik rumah tangga mereka dengan baik dan harmoni.

ARTIKEL MENARIK:Kecoh pasal kes Awal Ashaari, tak boleh berdiam sekali ini pula amaran daripada Zed Zaidi buat ramai yang terdiam
loading...


Sejak dipisahkan dengan tlk tiga pada 4 November 2019, proses pengesahan di m.hkamah tidak dapat diselesaikan dengan cepat kerana terdapat d.okumen yang tidak lengkap selain banyak perkara yang berlaku daripada pihak Amar membuatkan m.ahkamah tidak memberikan keputusan rasmi berhubung perpisahan kami.


Luahan Hati Bekas Isteri

Hari-hari saya lalui dengan penuh doa agar proses pengesahan lafaz pisah ini dapat diselesaikan dengan segera kerana saya mahu meneruskan kehidupan tanpa sebarang m.asalah. Saya sudah terlalu penat untuk menghadapi kehidupan yang tertangguh. Saya mahu hidup dengan tenang dan enggan menoleh segala hal yang berlaku antara saya dan Amar sebelum ini. Semuanya sudah berakhir hari ini. Saya lega apabila pengesahan lafaz pisah tlk tiga sudah selesai dengan baik walaupun terpaksa menunggu dalam tempoh yang panjang,” katanya.

Menurut Vivy, dia tidak bersedih atau kecewa dengan apa yang berlaku, sebaliknya fokus utamanya kini adalah untuk membesarkan anak lelaki mereka, Mikhail dengan sebaik mungkin. Sebelum ini, Amar ada beritahu dia akan membincangkan mengenai anak pula selepas k.es ini selesai tapi saya anggap itu cuma untuk menyedapkan hati saja. Saya berharap dia dapat berfikir apa yang baik untuk kehidupan kerana hidup kita tak lama lambat laun kita akan pergi selamanya.

“Insya-Allah sebagai ibu saya sentiasa memberikan kasih sayang kepada Mikhail. Dia sudah bersama saya sejak i.su ini berlaku dan dialah tempat saya berkongsi rasa dan cinta,” katanya. Sebelum ini isteri kedua pelakon Amar Asyraf iaitu Vivi Jeffry pernah tampil membuka mulut dan mengaku sudah berkahwin dengan aktor itu beberapa tahun lalu. Vivi berkata dia menyimpan rahsia itu demi menjaga nama baik Amar selain sedar dengan statusnya sebagai isteri kedua.




Ya, memang betul saya adalah isteri kedua Amar dan kami juga mempunyai seorang anak lelaki. Selama ini saya simpan tapi benda ini terbo.ngkar juga. Apa yang didedahkan wanita sebelum ini semuanya betul. Sebenarnya saya sudah bersedia dengan apa yang akan berlaku selepas ini dan reda dengan perjalanan hidup saya yang disusun Allah. Sumber, Online Malaya

“Tu rezeki Allah, Allah suruh bagi dekat awak” – Amar Asyraf Menangis, Zizan Borong Baju & Sambal RM1000

Golongan artis antara yang terkesan sejak pandemik CvdI9 melanda negara kita dan ramai di antara mereka yang memikirkan inisiatif lain untuk mencari rezeki memandangkan aktiviti pengambaran tidak dibenarkan. Tidak terkecuali, pelakon drama Amar Asyraf yang turut mencari rezeki dengan berniaga di platform media sosial peribadinya. Amar akan menggunakan IG live untuk mempromosikan sambal dan baju yang dijualnya. Terbaru, melalui posting Instagram peribadinya, Amar mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan artis seperti Zizan Razak, Johan Asari dan Zahiril Adzim yang membantunya dengan membeli barang jualan.

Turut viral adalah tindakan Zizan yang membuatkan netizen berada sebak kerana pelawak itu telah memborong produk jualan Amar ketika sesi IG Live tersebut. Menerusi sebuah video yang dimuat naik semula di TikTok, Zizan berkata kepada Amar dia akan memberikan RM1000 untuk membeli baju serta sambal. Amar yang dilihat terkejut dan tidak sangka dengan apa yang dilakukan Zizan itu turut berasa sebak serta menangis semasa live itu. Zizan turut meminta Amar untuk memberikan produk dibelinya kepada orang lain. Saya masukkan RM1000, bukan saya nak menunjuk. RM500 untuk baju, RM500 lagi awak bagi awak punya sambal.”

Tu bukan duit saya, tu duit Allah. Tu rezeki Allah, Allah suruh bagi dekat awak.” Ramai warganet yang menonton video tersebut di TikTok akui berasa sebak dengan apa yang dilakukan Zizan kepada rakan artis yang terkesan ketika pandemik seperti Amar. Mereka memuji Zizan yang berkongsi rezeki serta ramai yang turut mendoakannya agar pelawak itu dimurahkan rezeki. Sumber, Lobak Merah viaEra Kini



-----------------------------------------------------------------