Pernah dimki dan pukul kepala, Coki dedah pernah jadi mgsa wanita terbabit dan ini yang Coki dedahkan

Business

Pernah dimki dan pukul kepala, Coki dedah pernah jadi mgsa wanita terbabit dan ini yang Coki dedahkan

Coki juga menjadi salah seorang mgsaaa pen.puan Myra. Personaliti media sosial, Coki mendedahkan dia pernah menjadi saksi dan melihat sendiri kanak-kanak berusia empat tahun bernama Alia did.ra oleh wanita dikenali sebagai Myra Khan.

Pernah dimki dan pukul kepala, Coki dedah pernah jadi mgsa wanita terbabit dan ini yang Coki dedahkan



Menurut Coki atau nama sebenarnya Muhammad Danish Daniel, dia mula mengenali wanita itu selepas menerima tawaran untuk melakukan promosi sebuah produk kosmetik. Kata Coki lagi, dia juga pernah menjadi mgsaaa kekerasan Myra apabila dipukul dibahagian kepala selain dim.ki dengan kata-kata kesat.

ARTIKEL MENARIK:Ramai yang dah tertpu, Ira Kazar dedah sesuatu yang buat ramai masih keliru dan pesan sesuatu pada orang ramai
loading...




Coki kongsi pengalaman jadi mgsaaa keganasan Myra Khan.

“Saya tinggal di rumah dia dengan beberapa orang pekerja lain. Rupa-rupanya mereka juga menjadi mgsaaa dan tidak pernah dibayar gaji selepas beberapa bulan bekerja. Saya menyaksikan sendiri Alia did.ra oleh Myra. Dia suap sekepal nasi besar kerana Alia tidak mahu makan. Katanya jangan manjakan kanak-kanak itu kerana dia anak angkat. Saya sudah mula rasa tidak sedap hati dan mengajak pekerja lain untuk keluar minum dan ternyata mereka juga adalah mgsaaa. Apabila kami pulang, Myra panggil kami semua berkumpul. Dia m.ki hamvn dan pukul kepala saya. Selepas itu saya terus keluar dari rumah tersebut,” katanya.

Perbuatan d.ra terhadap Alia juga dikatakan sudah beberapa kali berlaku dan Coki sendiri melihat keadaan anak kecil itu tidak terurus sejak pertama kali berjumpa. Sementara itu, Coki memberitahu dia dan rakan-rakannya yang turut tinggal di rumah tersebut telah mengumpul bukti kukuh dan mencari masa sesuai untuk membuat laporan polis.

Saya menyaksikan sendiri Alia did.ra oleh Myra. Dia suap sekepal nasi besar kerana Alia tidak mahu makan




“Sejak mula saya nampak Alia sudah seperti tidak terurus selain ada kesan lebam pada bahagian betis. Badannya juga kurus. Sebelum ini rakan-rakan saya yang lain menunggu masa sesuai untuk membuat laporan polis dan mereka juga cuba kumpul bukti kukuh. Saya pula enggan buat laporan polis atas perbuatan memvkul saya kerana mengganggap dia akan dapat balasan setimpal suatu hari nanti. Terbukti hari ini dia sudah ditahan polis,” jelasnya yang bersedia menjadi saksi jika dipanggil pihak berkuasa bagi membela nasib kanak-kanak tersebut.


Kes d.ra Alia menjadi tular sejak awal pagi Jumaat.

Terdahulu, Ketua Polis Daerah Kajang, ACP Mohd Zaid Hassan mengesahkan suspek wanita itu telah ditahan dengan pasangannya di sebuah rumah di Beranang, Selangor. Mgsaaa merupakan kanak-kanak yang dikatakan hyper-aktif berusia anggaran empat tahun, merupakan anak kepada warganegara Indonesia yang mana kelahirannya tidak pernah didaftarkan dan tidak memiliki sebarang dokumen pengenalan diri. Kes disiasat di bawah Seksyen 31 (1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001. Sumber, Mstar


Kredit -Era Kini

-----------------------------------------------------------------