Muat Naik Video Berpegangan Tangan Di Masjid, Nad Zainal & Ungku Ismail Kini Suami Isteri

Business

Muat Naik Video Berpegangan Tangan Di Masjid, Nad Zainal & Ungku Ismail Kini Suami Isteri

Ura-ura yang mengatakan pelakon Drama Cina Buta, Nad Zainal dan Ungku Ismail bercinta akhirnya terjawab apabila pasangan itu memuat naik hantaran video berpimpin tangan di perkarangan Masjid Wilayah Persekutuan dalam Instagram (IG), sebentar tadi.

Muat Naik Video Berpegangan Tangan Di Masjid, Nad Zainal & Ungku Ismail Kini Suami Isteri





ARTIKEL MENARIK:“Juri Tiada Tiket Untuk Memalukan”- Netizen Puji Jawapan Professional Elly Mazlein Isu Teguran Keras Juri



Menerusi kapsyen, Nad Zainal meluahkan rasa syukur serta turut berkongsikan gambar mas kahwin memaparkan mas kahwin diterima RM1,000 yang ditulis dibawah namanya dan Ungku Ismail.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NANAD (@nad.zainal)

Sementara itu, pereka fesyen duo Seth & Luna dilihat turut berkongsikan cerita menyimpan rahsia tersebut serta mengesahkan mengenai pernikahan pasangan tersebut.





“Setelah lebih 7 tahun, berbagai ujian yang dihadapai… sempat berlinang air mata dan berkirim doa. Beliau mengetuk pintu kami untuk menyerahkan kepercayaan mereka busana pernikahan dia dan bakal suaminya. Antara rahsia yang kami simpan dengan penuh rasa hormat.

“Pada hari ini, kami berdua dengan penuh bangga hati mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru Nad Zainal  & Ungku Ismail semoga mahligai perkahwinan yang dibina berbahagia dan bekekalan hingga ke jannah. Kami sayang mu tau bestie,” tulisnya.

Terdahulu, Nad pernah mendirikan rumah tangga dengan Muhammad Faliq Amiruddin pada 2015 namun berpisah pada 2022. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan sepasangan cahaya mata.

Terdahulu, hubungan Nad dan Ungku Ismail mula dihidu ramai apabila pelakon yang popular menerusi drama Teman Lelaki Upahan itu kerap berkongsi perkembangan Nad yang kr1tikal ketika mengalami pend4rahan paru-paru sebelum ini.

Menurut Ungku Ismail pula, hubungan mereka mula rapat selepas Nad bercerai dan semakin rapat selepas mereka bergandingan dalam drama bersiri Cina Buta dan program travelog.

Nad bercera1 dengan suaminya, Muhammad Faliq Amiruddin pada tahun lalu dan hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan dua anak, Fahad Ibrahim, 6 tahun dan Budi Kalsom, setahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Nad Zainal


Kredit -Berita Stedy Media


-----------------------------------------------------------------