Gara gara ajar anak bawah umur Zarina Zainuddin dikrtik hebat oleh warganet. Ini keterangan langsung dari Zarina Zainuddin.

Business

Gara gara ajar anak bawah umur Zarina Zainuddin dikrtik hebat oleh warganet. Ini keterangan langsung dari Zarina Zainuddin.

Gara gara ajar anak bawah umur Zarina Zainuddin dikrtik hebat oleh warganet. Ini keterangan langsung dari Zarina Zainuddin.
Gara gara ajar anak bawah umur Zarina Zainuddin dikrtik hebat oleh warganet. Ini keterangan langsung dari Zarina Zainuddin.

Pelakon Zarina Zainuddin ditegvr waraganet apabila memberi anaknya memandu kereta meskipun dia berada di sebelah tempat duduk penumpang bersama. Menerusi rakaman video yang di muat naiknya ke akaun Instagram miliknya, Zarina memberitahu dia sedang mengajar anaknya memandu dan bakal menghantar anaknya untuk mengambil lesen kereta.


“Bila ajar anak bawak kereta. Naim dah boleh bawak kereta ambik lesen nanti boleh harap pergi kedai hantar Abang Azil pergi beli surat khabar,” tulisnya. Menerusi video tersebut Zarina dilihat duduk di tempat penumpang di hadapan telah meminta anaknya Muhammad Adam Azrai, 13, memandu keretanya kebelakang atau ‘reverse’ dan kemudian tempat duduk pemandu itu di ambil oleh seorang lagi anaknya Muhammad Naim Azraidan, 17, yang diajar memandu di kawan perumahannya.

ARTIKEL MENARIK: Kini Tampak Perubahan Pada Muka. Ali XPDC Sanggup Dedahkan Muka Dan Cerita Di Sebalik Semua Ini Berlaku
loading...


Entri tersebut mendapat perhatian pengikutnya yang memuji kecekapa anak-anaknya memandu. Namun tidak kurang juga yang men3gur dan memberi am4ran supaya tidak membenarkan anaknya memandu selagi mereka tidak mendapatkan lesen yang sah untuk keselamatan. Untuk rekod, Zarina Zainuddin berkahwin dengan Datuk Seri Raihan Wan Jaafar pada 13 Julai 1993, sekali gus menjadi isteri kedua. Hasil perkahwinan tersebut, pasangan itu turut dikurniakan dua orang cahaya mata lagi iaitu anak kembar yang menghidap autism  Muhammad Razil Azrai dan Muhammad Raizal Azrai, 23-gmpk

Setelah sekian lama bermadu tiba tiba Zarina Zainuddin bongkarkan perangai sebenar madunya buat ramai terkedu.

Kita sering didedahkan dengan kehidupan bermadu yang banyak cabaran dan dugaan. Boleh dikatakan banyak yang pahit dari manisnya hidup bermadu di paparkan di dalam media. Tetapi hakikatnya banyak sisi lain yang indah apabila hidup bermadu. Ada beberapa selebriti yang hidup bermadu dan membuktikan bahawa ia tidaklah seteruk yang disangka. Antaranya seperti Ashraf Muslim, Salih Yaakob, Rahim Sepahtu dan juga Zarina Zainuddin yang merupakan isteri kedua kepada Datuk Seri Raihan Wan Jaafar. Pasangan ini berkahwin pada tahun 1993 dan perkahwinan mereka direstui oleh isteri pertama iaitu Datin Seri Hashimah. Diawal usia perkahwinan, Zarina pernah berkongsi bahawa suaminya hanya simpati akan nasibnya dan lebih mementingkan isteri pertama.

“Selepas tiga bulan berkahwin, suami saya berkata pada saya; abang kahwin dengan Ina (panggilan Zarina) sebab abang kesian sahaja, kakaklah segala-galanya dalam hidup abang. Lepas kahwin baru abang sedar abang lebih perlukan dia,” tulisnya di Instagram. Tambah Zarina lagi, Raihan memberitahu tiada cinta dalam dirinya terhadap Zarina namun dia memintanya bersabar. Bagaimanapun pada akhirnya pesanan itu membuahkan hasil dan mereka masih bersama sebagai suami-isteri. Hasil perkahwinan dengan Raihan, mereka dikurniakan empat cahaya mata iaitu pasangan kembar Muhammad Razil Azrai dan Muhammad Raizal Azrai, 24 , Muhammad Naim Azraidan, 17, dan Muhammad Adam Azrai, 14 tahun.

Walaupun hidup bermadu jelas kita dapat lihat Zarina sangat menghormati isteri pertama. Jarang sekali dia memuat naik gambar-gambar romantis atau gambar bersama suami di media sosiaI. Mungkin itu salah satu cara beliau menghorm4ti perasaan madunya. Semalam Zarina memuat naik sekeping foto bersama madunya bersama caption yang menyentuh perasaan. Beliau menceritakan bagaimana Datin menerima beliau masuk dalam keluarga mereka. Tidak sekali pun mencac1 dan mengh1na malah membantu Zarina dalam perniagaan. Datin juga menjadi seorang sahabat yang sentiasa berada di sisi dan memberi semangat untuk Zarina. Insan yang amat saya sanjungi. Yang mengajar saya tentang kehidupan yang selalu men3gur salah saya yang membimbing saya ke jalan yang benar. Lama saya berkongsi hidup dengannya suka duka dia tetap ada di sisi sampailah saat pemergian nenek atok saya dia tetap ada tenteramkan keadaan bacakan Yassin ikut saya balik kampung saya yang termanggu dia ada tak banyak bicara dia buat apa yang patut saya serba kekurangan dia tutup kekurangan saya.

Di izinkan saya berkongsi kasih dengannya saya yang tak pandai di ajar saya berniaga saya diberi carum epf saya ada diberi gaji bulan bulan sampailah sekarang saya ada epf ini semua berkat saya bekerja dengannya dulu. Dan sekarang syarikat tu tetap kami teruskan walaupun tak gah di mata orang tapi bagi saya itulah asal saya melabuhkan diri belajar tentang kehidupan. Saya tak pandai pun tapi saya cekal sebab saya yakin Allah sayang orang yg sabar yang rajin berusaha yang tidak putus asa ..Macamana banyaknya saya sayang suami saya begitu juga banyaknya saya saya padanya. saya banyak buat sal4h dalam hidup tapi Allah sayangkan saya diberi saya peluang perbaiki hidup saya. Semuga Ramadhan kali ini dapat menginsafkan kita sesungguhnya takdir Allah itu indah sabar redho syukur nikmat Allah. Hargai yang ada di depan mata bila dah tiada hanya kenangan menggamit rasa. Perkongsian yang dibuat oleh Zarina mendapat komen dan pelbagai reaksi dari warganet. Rata-rata terharu lihat hubungan antara mereka berdua. “Dapat madu yang baik itu rezeki yang tiada nilai tandingnya. Syukur, tak semua orang bermadu menerima nasib yg baik macam Ina.” “Dia adalah bekas Boss Saya, semoga Datin Seri Hashimah sihat selalu. Boss yang baik. Kirim salam kat Datin, ex staff cito Petroleum Miri.” komen dari Liza662

“MasyaAllah…Subhanallah…Hebat btul dugaa akak lalui..Mudah mudhan dipermudhkn dlm setiap urusn didunia dn akhrt sana..amin.” kata Mss_lyea “Baiknya dia…surga tempatnya.Jgn sesekali menyinggung perasaan nya. Sayangi lah dia.” Azmi57malaysia “Alhamdulillah rezeki Allah n dr awal mmg suka tgk cara awak bwk diri bila berkongsi kasih…klu seme mengamalkan cara camtu insya’allah aman hidup…semoga berkekalan sehingga akhir hayat…dah tahniah gak pada teman sejati tu…semoga Allah rahm4ti hidup kalian.” kata Raja_nakliah ”Alhamdullilah, dapat kawan atau madu yang teramat bait ,hanya Allah swt tempat baIasan untuk orang yang ikhlas, jujur ,bait ,doa doa di permudahkan segala urusan dunia dan Akhir4t untuk mereka semua ,amiin amiin AMIIIN.” komen dari Aziezieto Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! -MehBaca


loading...


Lepas Dato Aliff Syukri umumkan yang dia telah kembali ke pangkuan isterinya tiba tiba Zarina Zainuddin masuk komen.

USAHAWAN kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri memberi bayangan hubungan rumah tangganya dengan isteri Datin Seri Nur Shahidah sudah kembali pulih. Menurut Aliff, selama empat bulan berjauhan dengan isteri dan anak-anak membuatkan dia mula menyedari kekurangan diri dan memilih untuk kembali semula bersama keluarga. “Rindu sangat nak peluk anak saya Raudah… lama saya menyepi, bukan merajuk cuma muhasabah diri untuk menjadi manusia yang soleh, menghargai, matang, dan apa yang saya perlukan dalam hidup. “Empat bulan berjauhan dari anak di sisi kosong sebenarnya hidup saya dan saya buang ego kembali ke pangkuan keluarga. “Doakan saya dan keluarga dapat bahagia semula. I’m back!,” katanya menerusi InstagramAliff Syukri berkongsi mengenai hal rumah tangga dan keluarganya di Instagram. Sementara itu, penyanyi lagu Cuba Bahagia ini berkata isu rumah tangga yang berlaku sebelum ini bukanlah gimik yang sengaja dicipta. Ujarnya, sudah menjadi asam garam dalam sesebuah perhubungan pasti adanya ujian dan cabaran. “Apa yang berlaku bukan gimik untuk meraih publisiti tapi saya seperti orang biasa yang ada pasang surut dalam rumahtangga. “Jujurnya bukan satu benda yang senang untuk saya lalui tetapi syukur alhamdulillah keluarga, Allah adalah keutamaan saya dan saya ingin menjadi seorang Alif Syukri yang baru yang lebih matang dan menghargai semua orang terutamanya isteri, famili, mak saya serta keluarga.

Aliff sedar isteri dan keluarga penting dalam hidupnya. “Saya sedar keluarga adalah segalanya dan Ramadan ini memberi erti yang besar pada saya,” katanya. Awal Mac lalu, pergol4kan Aliff Syukri dan isteri Nur Shahida menjadi perbualan hangat warganet lebih-lebih lagi apabila mereka dikatakan saling tidak mengikuti akaun Instagram masing-masing. Lebih menguatkan spekulasi apabila Rozita pula dilihat ‘unfollow’ menantunya seakan-akan memberi bayangan ada krisis dalam perhubungan mereka. Dalam masa sama, Aliff turut mengakui hubungan rumah tangganya sedang berdepan perg0lakan apabila memuat naik surat permohonan perpisahan di laman s0sial baru-baru ini. Bagaimanapun, dia tidak dapat mengulas mengenai perkara itu berikutan tuntutan perpisahan berkenaan dibuat oleh isterinya.

via Era Kini


-----------------------------------------------------------------