Isteri Dapat Tahu Suami Masih Hubungi Teman Lamanya. Apa Yg Mereka Berdua Buat Selama Ni Terb0ngkar

Business

Isteri Dapat Tahu Suami Masih Hubungi Teman Lamanya. Apa Yg Mereka Berdua Buat Selama Ni Terb0ngkar

Aslamualaikum, saya nak luahkan sedikit rasa hati saya. Sampai sekarang saya rasa sakit yang teramat. Saya mengandung dan hampir menunggu hari. Baru-baru ni saya dapat tahu suami saya curang dengan scand4l lama dia. kira nya mereka masih contact secara diam-diam.

Isteri Dapat Tahu Suami Masih Hubungi Teman Lamanya. Apa Yg Mereka Berdua Buat Selama Ni Terb0ngkar



Untuk pengetahuan semua dulu pernah perempuan tu merayu dekat saya supaya tidak sebarkan aib dia dimana gamba dan video dia jelas kelihatan dengan suami saya. Masa ni saya tahu pun terlambat. Dimana saya disahkan mengandung anak pertama setelah hampir 10tahun saya menunggu cahaya mata.

ARTIKEL MENARIK:Selepas Dah Halal, Ketika Mlm Pertama Isteri Tido Dlm Bilik Air, Rupanya Isteri Tak Boleh Tah4n Dgn Apa Yg Suami Buat Dekat Dia


Tipu kalau saya tak excited. tapi dlm masa yg sama saya dpt tahu kecurangan suami saya. Masa ni saya fikir satu, Apa nasib anak ni kalau tiada ayahnya. Jd lama jugak saya pujuk diri saya, saya terima dia, saya maafkan dia. Tapi setelah berbulan2.

Sehingga hampir dekat tarikh bulan bersalin saya, saya dpt tahu lagi suami masih menginginkan perempuan tu… perempuan tu keep hantar gambar, selalu vc bila saya tiada di sebelah suami, saya dpt tahu bila saya access whatapps suami saya, dari sini hati saya nak m4ti rasa.

Saya nangis sepuas2 nya, Saya taktahu nak ckp mcm mana sakit tu berkali ganda dari mula, perempuan tu siap cakap kat saya dia tak nak suami saya, suami saya yang terhegeh kat dia, cari dia.. tapi kalau taknak kenapa dia masih hantar gamba yg boleh saya katakan gambar tak berbaju.

perempuan tu tahu saya sarat mengandung, sampai skrg saya tak bercakap dengan suami saya. Saya tak tahu apa dosa saya apa salah saya, yg saya tahu lepas saya berpantang saya akan tuntut fasakh dimana bukti2 masih di tangan saya, Sekarang saya selalu menangis.

Makan nangis, mandi nangis.. tidur pun nangis, Saya cuba kawal tapi tak boleh, Berat utk sy pulihkan hati saya, saya mengandung kalini byk alahan, tekanan darah saya rendah, ni bila bangun saya rasa nak pitam, badan saya mengigil… saya tak abaikan makan minum pakai suami.




Saya masih lagi masak utk dia, basuh baju dia, jaga makan n minum dia. Cuma saya tak dpt nak tgk muka dia, Sakit rasanya, Nak lari rumah mak abah saya taknak susahkn mereka, saya taknak mereka tahu masalah suami. Biar saya yang tanggung seorang.

Dosakah saya tak minta ampun dengan suami sebelum bersalin? Sejujurnya nak tgk muka dia sy dh tak sanggup, apatah lagi nak bercakap, Saya sakit sangat, sakit yg teramat sangat.

SUMBER:KRT


Kredit -Trending Sangat



-----------------------------------------------------------------